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Miguel Gomes [© Bruno Duarte | O Som e a Fúria] |
No campo das longametraxes de ficción a máis agardada é As Mil e Uma Noites de Miguel Gomes, un filme en tres volumes. Da mesma produtora, O Som e a Fúria, é o novo traballo de João Nicolau, John From. João Salaviza, gañador da Palma de Ouro de Cannes e o Oso de Ouro de Berlín na categoría de curtametraxes, estreará Montanha (Filmes do Tejo II). Despois de Body Rice e Swans Hugo Vieira da Silva regresa con Posto Avançado do Progresso (Alfama Films) mentres o veterano Jorge Silva Melo ultima Fábrica de Nada: Entre Cinzeiros e Robots (Terratreme Filmes). Documentais hai varios no forno: Correspondência de Rita Azevedo Gomes (C.R.I.M.), Além das Pontes de Pierre-Marie Goulet (Duplacena), A Toca do Lobo de Catarina Mourão, de inmimente estrea mundial (Laranja azul), Diários Suspensos de Joaquim Sapinho (Rosa Filmes), The Man With a Box de Marco Martins (Filmes do Tejo II), O Espectador Espantado de Edgar Pêra (Bando á parte), Ama-San de Cláudia Varejão (Terratreme) ou Guía de Portugal de João Canijo (Midas). A listaxe medra coas curtas: O Rebocador de Jorge Cramez (C.R.I.M.), O Dia do Meu Casamento de João Canijo e Anabela Neves Moreira (Midas), A Crise Global do Sistema Financeiro de João Viana (Papaveronoir), Provas, Exorcismos de Susana Nobre (Terratreme) ou Cinzas e Brazas de Manuel Mozos (Papaveronoir).
Para máis adiante, por atoparse aínda en “fase de rodagem”, quedan as longas de ficción Caminhos da Alma de João Canijo (Midas Filmes), O Ornitólogo de João Pedro Rodrigues (Black Maria), História de Uma Surfista de Joaquim Sapinho (Rosa Filmes) e Lamento da Vida Jovem de Pedro Costa (Optec); os documentais Sombra Branca de Susana de Sousa Dias (Kintop) e As Minhas Mãos Não Ardem? de Teresa Villaverde (Alce Filmes) e a curta de Sandro Aguilar Comboios e Fantasmas (O Som e a Fúria). Algunha(s) destas, en calquera caso, si habemos de chegar a vela en 2015.
Martin Pawley
Impensable este grado e expectación cos filmes subvencionados do ICAA ou AGADIC. Isto denota o nivel dunha e doutras cinematografías.
ResponderEliminarO grande do cinema portugués é que non deixan de xurdir nomes interesantes. É a mellor cinematografía europea (quitado Francia), igual que Arxentina é a mellor cinematografía americana (quitado os EEUU).
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