mércores, 21 de decembro de 2011

O mellor de 2011: Eulàlia Iglesias

Eulàlia Iglesias é crítica de cinema (colaboradora, entre outras publicacións, de Caimán - Cuadernos de Cine e Rockdelux) e profesora na Universitat Rovira i Virgili



O MELLOR DE 2011: FILMES ESTREADOS EN SALAS COMERCIAIS EN ESPAÑA

Le Havre (Aki Kaurismäki)
Drive (Nicolas Winding Refn)
Mistérios de Lisboa (Raúl Ruiz)
Le père de mes enfants (Mia Hansen-Love)
Carlos (Olivier Assayas)
Los pasos dobles (Isaki Lacuesta)
La piel que habito (Pedro Almodóvar)
Nader e Simin, unha separación (Asghar Farhadi)
Habemus Papam (Nanni Moretti)
Un método peligroso (David Cronenberg)

Nota: tamén poderían ter entrado Las aventuras de Tintín de Steven Spielberg, El niño de la bicicleta de los hermanos Dardenne, X-Men Primera Generación de Matthew Vaughn, Four Lions de Christopher Morris, Bridesmaids de Paul Feig, Melancolía de Lars von Trier...



O MELLOR DE 2011: FILMES SEN DISTRIBUCIÓN OU PENDENTES DE ESTREA

Fausto (Aleksander Sokurov)
Declaración de guerra (Valérie Donzelli)
Abrir puertas y ventanas (Milagros Mumenthaler)
L'Apollonide (Bertrand Bonello)
Hors Satan (Bruno Dumont)
Duch, le maître des forges de l'enfer (Rithy Pahn)
Color perro que huye (Andrés Duque)
El estudiante (Santiago Mitre)
Take Shelter (Jeff Nichols)
Alvorada vermelha (João Rui Guerra da Mata e João Pedro Rodrigues)
The Day He Arrives (Hong Sang-soo)

Ningún comentario:

Publicar un comentario